Er zijn nu telefoons waarmee je foto's kunt maken. Zijn er dan ook camera's waarmee je kunt bellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Het beste antwoord

Die zijn al geruime tijd op de markt:
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een leuke :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super antwoord!!!

Andere antwoorden (5)

Digitale camera's zouden binnenkort wel overbodig kunnnen worden. Want de camera's in de mobiele telefoons worden steeds beter.

Toegevoegd na 52 seconden:
Met andere woorden: Sommige mensen bellen al met hun camera.

Ik heb mijn digitale camera de deur uit gedaan omdat mijn mobiele telefoon betere foto's maakt. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor zover bekend zijn er nog geen camera's die kunnen bellen dus voorlopig zouden mensen alleen nog maar kunnen fotograferen of filmen met een camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smartphone is 3 in 1. Mobiel, Internet en Foto. Het is maar hoe je er naar kijkt. De camera pixels worden elke jaar steeds beter en beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, iets wat kan bellen wordt een telefoon genoemd, en als je dus een camera hebt waar mee je kunt bellen, is het een telefoon waar je foto's mee kunt knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een normale camera kan je niet bellen, En waarschijnlijk zal dat ook nooit gebeuren omdat het bekender is dat je beter je camera in je telefoon kunt hebben:).

Tegenwoordig zijn mobiele telefoons al zo goed, Mijn Galaxy s2 schiet al 8 megapixel en filmt 1080 p, En de iPhone doet dat volgens mij ook.