Welke is beter? De canon 600d of 550d?

Ik weet dat de 600d een omklapbare lcd schermpje heeft? Maar wat is er dan nog meer beter? Kunnen jullie voorbeelden opnoemen alsjeblieft, zoals burst mode, welke sneller is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Ze ontlopen elkaar haast niet, aantal fps is gelijk. De 550 is compacter dus dat zou zelfs een voordeel kunnen zijn bij kleine handjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn bijna gelijk, 550d is kleiner, maar ouder.
De software op de 600d is nieuwer, en heeft iets meer functies, waarvan de meeste trouwens wel erg handig zijn.
Verder zit op de 600 een draaibaar scherm.
Maar van binnen ontlopen ze elkaar dus niet veel, zelfde sensor, zelfde digic IV processor enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achter de 2de keer 600 hoort nog een D :D