Mijn camera (nikon coolpix s6200) wil niet meer opladen, waarom is dit en hoe los ik het op?

Ik heb hem nog maar van kerstmis van vorig jaar maar toen ik hem aansloot aan de oplader bleef hij plat (er kwam nog op batterij is plat) maar nu kan ik hem helemaal niet maar aanzetten. Kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
3.3K

Antwoorden (3)

Of je oplader is stuk of je camera .. Ik zou hem even naar de winkel brengen en je hebt vast nog garantie als je hem niet zo lang hebt daar kunnen ze het dan opsturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien nieuwe accu kopen ?
ik weet niet of deze vervangbaar is maar dat lijkt me wel zo normaal?
je accu is misschien gewoon op en is niet meer in staat om genoeg power op te bouwen ?
net als een laptop accu deze vervang je ook om de zoveel tijd
11 jaar geleden
misschien zit hij er niet goed in... mijn broer had het ook bij zn bb, en hij legde een pen onder het aansluitings deeltje (snap je wat ik bedoel??) (daar waar je het kabeltje in de camera stopt) heel raar, maar het werktt...
hoop het bij jou ook, test 't