Mijn fototoestel geeft aan: Lensfout. En hij geeft een heel vaag scherm, de lens staat open, wat is hier aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Betekent dat de lens niet vrij kan draaien, misschien vuil misschien een kapotte motor, Je kan kijken of zelf de lens vrij kan maken en anders zal je hem moeten laten reparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit er een klein beetje vuil in of is de motor bijna of nu dus helemaal aan zijn einde. Misschien helpt het als je de lens voorzichtig meedraait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, vuil tussen de lens?