Wat is een goede en makkelijke fotocamera, niet duurder dan zo;n €100/150 ?

Wij hebben nu een Olympus d-540 zoom 3.2 megepixel.
Om de 3 foto's zijn de oplaadbare batterijen leeg, om gek van te worden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een olympus C300 Zoom met hetzelfde euvel recent gemerkt dat ik gewoon nog door kon fotograferen, ondanks dat de indicatie aangaf dat de batterijen op waren.

Het beste antwoord

Hoe oud zijn de batterijen? Na verloop van tijd wordt de capaciteit minder en zijn ze dus sneller leeg. Misschien is het te overwegen om nieuwe oplaadbare batterijen aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die heb ik dus vandaag gekocht.

Andere antwoorden (3)

Je vraag is een beetje te algemeen om goed te kunnen beantwoorden. Wat voor de een makkelijk is, is dat niet altijd voor de ander. Ik ben zelf wel tevreden met de Lumix DMC LS85 die ik voor mijn dochter heb gekocht. Daarvan had ik alle recensies uitgezocht en de camera ligt ook in jouw prijsklasse (als je deze op een online webwinkel bestelt).

In deze camera kunnen oplaadbare of niet oplaadbare batterijen. Die gaan nu best wel lang mee, soms een weekje.

Om echt een goede keuze te maken zou ik je toch aanraden om te starten op http://www.kieskeurig.nl. In de bron zet ik een link die meteen op de juiste pagina zou moeten komen. Je kunt dan zoekcriteria opgeven zoals het type en de prijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een fujifilm finepix 12.0 bevalt goed, alhoewel binnenfoto's minder zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zowel nikon als panasonic als olympus leveren goede camera's Het is bij het uitzoeken daarvan belangrijk om ook te kijken hoe lang de batterij mee gaat. Nikon doet het op dat gebied erg goed maar heeft erg dure accu's.