Op I tunes kan het wel, maar het is moeilijk om dan van beiden muziek te beheren. Je moet veel nummers individueel aanvinken. (zelf plemp ik al mijn muziek erop dus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak voor elke iPod een aparte iTunes-bibliotheek. Opmerking: het is belangrijk dat u een nieuw iTunes-bibliotheekbestand maakt. Maak niet gewoon een kopie van uw bestaande iTunes-bibliotheekbestand. Als iTunes is geopend, stopt u het programma.

1. Mac-gebruikers: houd de Option-toets ingedrukt wanneer u iTunes opent.
Windows-gebruikers: houd de Shift-toets ingedrukt wanneer u iTunes opent.
2. In het dialoogvenster dat verschijnt, klikt u op Maak bibliotheek aan.
3. Geef het alternatieve bibliotheekbestand een naam en bewaar het. iTunes wordt met uw gloednieuwe bibliotheekbestand geopend.
4. Open de iTunes-voorkeuren. Kies iTunes > Voorkeuren (Mac) of Bewerken > Voorkeuren (Windows).
5. Klik op het tabblad Geavanceerd.
6. Maak de selectie van het keuzevakje "Kopieer bestanden naar iTunes Media bij toevoegen aan bibliotheek" ongedaan indien dit geselecteerd is en klik op OK. Zo voorkomt u dat iTunes kopieën van uw bestaande mediabestanden in het nieuwe bibliotheekbestand maakt.
# Voeg de specifieke mediabestanden die u op uw iPod wilt plaatsen toe aan iTunes door deze naar iTunes te slepen of door Archief > Voeg toe aan bibliotheek (Mac) of Bestand > Bestand aan bibliotheek toevoegen of Map aan bibliotheek toevoegen (Windows) te kiezen.
# Zodra uw iTunes-bibliotheek naar wens is, sluit u de iPod aan en synchroniseert u deze.
# Wanneer het synchroniseren is voltooid, stopt u iTunes.
# Mac-gebruikers: houd de Option-toets ingedrukt wanneer u iTunes opent.
Windows-gebruikers: houd de Shift-toets ingedrukt wanneer u iTunes opent.
# Klik Kies bibliotheek (Mac) of Bibliotheek kiezen (Windows).
# Kies uw originele iTunes-bibliotheek en klik op Kies (Mac) of Openen (Windows). U kunt nu heen en weer schakelen tussen de verschillende bibliotheken voor uw verschillende iPods.