Weet iemand wat er mis is met mijn speaker?

Ik heb een altec speaker (kleintje) en hij werkte gewoon prima. Toen ik vandaag de speaker aanzette hoorde ik een soort dof geluid alsof er iets knapte. Daarna kwam er een hele harde, hoge toon uit de speaker. De toon werd steeds hoger en hield pas op toen ik de speaker uitdeed. Weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat een condensator in de (ingebouwde?) versterker geklapt is, zodat de versterker nu defect is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij bedoeld Denk ik dat je hem hebt opgeblazen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt, ik zal kijken wat ik kan doen.