Hoe goed is een HEMA koptelefoon?

Ze zijn 15 euro, maar hoe goed zijn ze?
Ik weet dat er betere zijn, maar is het geluid van een HEMA koptelefoon echt slecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
3.6K

Het beste antwoord

Soms vind je hele goede producten aan een belachelijk lage prijs, ik heb die ondervinding met de producten van Logitech.

Het nadeel aan een supermarkt is dat proberen moeilijk is, of je moest hem mee naar huis nemen en uiterst voorzichtig openen en proberen. Als je hem netjes terug inpakt is het je volste recht om hem binnen 7 dagen terug te brengen mét het kassaticketje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak kan je electronische producten goedkoop kopen bij Zulke winkels. Uit ervaring zou ik zeggen ga naar mediamarkt of kijkshop. Zelfde prijs en garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je oortjes zoekt ka je ook even kijken op cheapipodstuff.nl ze hebben daar verschillende ipod oortjes voor een lage prijs.