waar komt de ruis uit mijn speaker vandaan?

Hallo, sinds dat ik de plug van de versterker naar de computer eruit heb gehaald terwijl de versterker aan stond (ik kreeg een luide zoem) heb ik ruis tijden liedjes met veel lage tonen. hoe komt dit en hoe is dit op te lossen.

Alvast bedankt, Gr. Jordan

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Het beste antwoord

Stekkertje is goed schoon ???? 3.5mm plug of tulp aansluiting, of vet waardoor die geen goed contact maakt.

Zijn de computer en versterker op een geaard stopcontact aangesloten ( De 230V )

en zijn ze op de zelfde groep of op 2 verschillenden aangesloten?

Sommigen apparaten in huis kunnen ook storen op het net en dit veroorzaken neem een voorbeeld aan je telefoon die naast de box ligt terwijl je word gebeld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De computer en de versterker zitten alllebij in een stekkerdoos die niet geaard in het stopcontact zit, wat kan er gebeuren?