Hoe kan ik het beste nicotine van stof kappen van luidsprekers verwijderen?

Ik heb luidsprekers waarvan alleen de stof kappen nog vol nicotine zitten.
Helaas kan ik de stof kapen niet verwijderen van de luidsprekers.

Heeft iemand een idee om deze stof kappen schoon te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Schuimreiniger voor het reinigen van het interieur van een auto. Zit in een spuitbus (volgens mij bij Halfords te koop) Werkt zeer goed op nicotine en het tast niks aan. We hadden het bij de leasemaatschappij waar ik werkte, ik gebruik het nogsteeds voor van alles en nog wat.

Probeer het eens met interieurreiniger voor in de auto. Ik had ook nare vlekken op de luidsprekers in de deur, en omdat ik niet echt veel zin had om hier de kapjes vanaf te schroeven heb ik op een vaatdoekje wat van dat schuim gespoten en toen voorzichtig ingewreven. Even een kwartiertje laten inwerken en daarna met een droog doekje afvegen. Vlekjes weg, en de speaker doet het nog steeds. Let er wel op dat het een schuimspray is, die je gaat gebruiken, dat blijff meer op het oppervlak werken. De spray wordt verkocht bij o.a. de Praxis en de Halfords.

Bronnen:
http://www.carclean.nl/product/Valma/Inter...

Glasex doet wonderen! (Geen reclame: ander soortgelijke reiniger gaat ook goed) Niet te lang in laten werken, verdampt snel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100