Wat is de krachtigste 5.1 PC surroundset?

Ben op zoek naar een opvolger voor mijn Logitech Z906 set en ben juist eens nieuwsgierig naar de resultaten

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is moeilijk te vinden.
Zoals gewoonlijk strooit men graag met watt maar dat zegt zo weinig over hoe krachtig de weergave is.
Iets als de Teufel Concept E450 komt in de buurt van 'krachtigste' denk ik.

Antwoorden (2)

Ik zelf gebruik de producten van CREATIVE.
Is het volgende niet iets?

http://nl.creative.com/p/sound-blaster/sound-blaster-x7-limited-edition

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is niet een 5.1 systeem, maar via het interface na het installeren met de software die erbij in zit kun je dit instellen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je nu echt iets vets wilt, dan kun je bijvoorbeeld een HEOS AVR (staat hier: https://www.denon-hifi.nl/nl/heos/heos-avr) halen. Dan kun je die zowel voor je gaming als voor TV gebruiken. Je kunt PC simpel via bluetooth aansluiten, maar je wilt natuurlijk echt 5.1 dan kan een simpele optische kabel. Leuke bijkomstigheid, je hoeft geen kabels om je gameplek heen te slingeren omdat de achterste speakers draadloos zijn.