andere manieren bose soundlink mini I op te laden?

hallo,
mijn oplader is kapot en ik kan mijn bose soundlink mini niet meer opladen. Een nieuwe kopen vind ik persoonlijk vrij duur (40 euro). Zijn er andere manieren om deze op te laden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
2.5K

Antwoorden (1)

Ik heb voor dezelfde speaker een universele lader gekocht bij de media markt.

Let wel op dat je hem op de juiste volt zet etc, die adapters zijn stuk goedkoper en kan je voor meerdere zaken gebruiken

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb even gecheckt, ik heb er eentje gekocht van Vivanco die tot 12 volt gaat, voor mijn "Grotere" soundlink moest ik er een halen die boven 12v ging.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het staat trouwens op de soundlink hoeveel volt erin moet, en de poort is een universele, de connectors ervoor zitten bij de universele adaptor en werken gewoon.