is de draadloze koptelefoon Philips SHB9100 ook geschikt voor tv kijken?

Ik wil deze koptelefoon aanschaffen, maar weet niet of hij ook geschikt is voor televisie kijken. omdat het een bluetooth koptelefoon is.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Als je er een bluetooth zendertje bij koopt om op je TV aan te sluiten dan kan dat.
In de link vindt je een voorbeeld daarvan, maar er zijn veel verschillende modellen te koop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie niks met dat ding.
Hoor wel geluid. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:-)))
Je kan de philips koptelefoon SHB 9100 altijd gebruiken. In de doos bevind zich een audiokabel waardoor je de koptelefoon ook gebruiken kunt als een apparaat (zoals tv) geen bluetooth heeft.

Met de Philips Bluetooth-stereoheadset SHB9100 kunt u:
Draadloos en handsfree bellen•
Draadloos muziek beluisteren en bedienen•
Schakelen tussen muziek en • telefoongesprekken
Met een audiokabel naar muziek op • apparaten zonder Bluetooth luisteren