Moet een Logitech G430 persee worden aangesloten met usb?

Ik wou binnenkort de Logitech G430 kopen en er zitten dus ook 2 van die soort 'jacks' (hoe ze ook mogen heten) aan, en die moet je in een usb gevalletje doen. Nu was de vraag, moet dat usb ding er bij aan, of kan je gewoon die jacks in de pc doen?

http://www.bol.com/nl/p/logitech-g430-wired-7-1-virtueel-surround-gaming-headset-zwart-blauw/9200000014008419/
Als je iets naar onder scrollt bij de foto's kan je zien wat ik bedoel, en zijn er nog mensen die hier een review over willen achterlaten ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Het beste antwoord

Nee je kunt de jacks gewoon in je pc doen zonder die USB-aansluiting te gebruiken.
Wat er aan die USB stekker vast zit is niks meer of minder dan een geluidskaartje van slechte kwaliteit.

Wat je het beste kunt doen is deze software van Razer installeren en de headset direct op je pc aansluiten:
http://www.razerzone.com/surround

LET OP: Je moet nu NIET de meegeleverde software van de headset van Logitech installeren maar alleen die van Razer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, bedankt! Maar het is dus het beste, gewoon die 2 jacks in de computer te doen, en de software van razer nemen ? Is die van razer beter dan die van logitech ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja beter die van Razer. Kan je overigens ook gewoon met beiden gebruiken ook met de usb. En de jacks gewoon rechtstreeks je pc in.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, super! Beste antwoord!