wat is de qualiteit van de Beats Tour in-ear?

ik wil er wel een kopen maar vind ze erg duur.
Daarom wil ik de prestatie ervan weten zodat ik ook misschien betere (bijvoorbeeld Sennheiser oortjes) kan kopen met de zelfde (of betere) qualiteit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beats koop je om de merk.
Niet om de kwaliteit.
Ze zijn niet slecht maar veel te duur voor wat ze zijn.

Antwoorden (2)

Deze oortjes hebben wel een goede kwaliteit maar bij de Beats is het vooral het merk wat ze duur maakt. Voor minder kun je ook net zulke goede of zelfs betere krijgen als je even zoekt kun je hele goede vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een beetje een moeilijke vraag omdat niemand de vraag voor je kan beantwoorden. De ervaring van geluidskwaliteit is namelijk persoonlijk.

Bijvoorbeeld ik vind zelf de beats koptelefoons behoorlijk slecht klinken. Ze hebben allemaal nogal overtrokken lage tonen weergave, en ik houd niet zo van veel bass. Maar dat is slechts MIJN mening. Ik hoor ook dat veel mensen ze om dezelfde reden juist erg goed vinden klinken. Dit heeft dan ook niet veel met prestaties te maken, meer met persoonlijke smaak.

Wat kwaliteit betreft. Ik vind alle Beats koptelefoons best goed gebouwd. Ik vind het degelijk aanvoelen. Maar dat gaat ook op voor een heleboel veel goedkopere koptelefoons. Ik zou dus zeggen dat de kwaliteit goed is maar dat de prijs/kwaliteit verhouding (voor mij) slecht tot zeer slecht is.

Je voelt hem denk ik al aankomen. Kijk of je ze ergens kan beluisteren. Zulke dure oortjes zou je nooit moeten kopen zonder te luisteren. Bepaal wat je zelf mooi vind klinken, ga vooral niet af op wat andere mensen vinden.