Hoe heet dit snoertje (zie foto)?

Hallo!
Sinds een paar weken is de koptelefooningang van mijn Ipod Classic kapot. Ik ben erg gehecht aan dit apparaat en ben op zoek gegaan naar andere mogelijkheden om als nog muziek te kunnen luisteren op deze ipod.
Dit snoertje leek mij wel een geschikte oplossing. Nu is mijn vraag hoe dit snoertje heet en waar ik het kan kopen.
Hartelijk dank voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Ritsuka
9 jaar geleden
ik zie op de foto geen snoer, alleen een verloopstukje

Antwoorden (3)

Als ii het goed zie is het een iphone naar jack kabel.

Zie link.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
jackstekker is mannetje en de vraag was een jack-vrouwtje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is wel de 30 pins connector, de iPhone heeft tegenwoordig een
Lightning-connector.
met deze verloopstekker kan je opladen en muziek luisteren op het zelfde moment. kost wel 20 euro
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een 3,5 mm AV-adapter voor alle iPods / iPhones 2G/3G. Deze kan gebruikt worden om het weergeven van Videos en Foto's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Zou deze kabel ook audio doorgeven?