Waar kan ik de headphone ingang van mijn laptop laten repareren?

Bij wat voor soort bedrijf kan ik daarmee terecht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je de headphone uitgang bedoeld :-)of de mic in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja... Ik weet het.
Maar het is ook dat ding waar je je headphone minijack IN stopt... Dus... Tja... "v.v

Het beste antwoord

Een computer reparatie bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je nog garantie hebt stuur em dan terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Anders kan je langs de reparatieservice van mycom gaan. Maar het gaat een dure grap worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duur? Dat zal toch wel meevallen?
Het ergste wat er kan gebeuren is dat er een nieuwe geluidskaart in moet, lijkt mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja de geluidskaart zal wel maar iets van 10 euro kosten ofzo. Maar als je het door de winkel zelf laat inbouwen gaat het je kosten. Mycom vraagt 17 euro per klik, plus nog servicekosten enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een geluidskaart van maar 10 euro?
Ik hoop het toch even niet.
Maar in elk geval bedankt voor je antwoord en je reactie. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geluidskaart bestaat niet echt op laptop, het is geïntegreerd op het mobo. dit is dus niet een los onderdeel.
( ja een nieuw mobo kopen maar dat is niet rendabel.)
maar wat is er stuk dan? werk er niks meer of is de intern connector afgebroken??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik mijn koptelefoon inplug wordt deze niet eens meer bemerkt door de laptop; geluid wordt dan gewoon over de laptopspeakers afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee probeer anders een een andere kop tel, eventueel is dat het probleem. anders ja dan is waarschijnlijk de conector van je mobo gescheurd. jha dit is wel te repareeren mjha als je nog garantie heb...gewoon terug brengen.
anders zal je naar een computter speciaalzaak moeten ( dus geen mediamarkt ofzo ) en ja die zullen je lap open maken en stekkertje weer opnieuw moeten vast soldeeren....het is ook wel zelf te doen btw:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is echt mijn laptop.
Helaas ben ik het aankoopbewijs kwijt, want hij is nog niet zo oud.
Maar bedankt voor de info, ik ga hem binnenkort laten repareren.
Waarschijnlijk is het gaatje van je jackplugingang iets uitgelubberd, normaal is dat 3,5 mm maar door het vele in- en uittrekken slijt dat gewoon, heb ik ook. Vaak doet maar 1 kanaal het en als ik dan wat rommel komt het wel goed.
Je kunt proberen om een overmaat plug te kopen of zelf met zilverpapier de diameter vergroten zodat hij beter contact maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Werkt dat echt, met aluminiumfolie?
Bij mij is het nu zo ernstig dat als ik mijn koptelefoon inplug, deze niet eens meer wordt herkent en het geluid nog steeds over mijn laptopspeakers wordt afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe wel maar het blijft prutsen. Als ik een liedje echt goed wil horen zet ik hem op een usb-stick en plug hem in de stereo. Ik heb er mee leren leven.
Hoe bevalt je nieuwe nick?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, misschien toch maar laten repareren.
Daarvoor werk ik teveel afwisselend met en zonder koptelefoon.
De nick bevalt uitstekend, een hele verbetering! + voor je goede hulp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
emmm met alu over je contact????
k wil niet lullig doen maar dat is echt het stomste idee ooid! je maakt volle kortsluiting over je audio kanaalen...ja als je echt geen geluid meer uit je lap wil hebben moet je dat zeker doen...:)
ook als er alu resten achterblijven en op je mobo terecht komen kan dit het definitive einde zijn van je lap.. dus GEEN alu. folie! :) maar BTW...waarom koop je geen USB koptelefoon. dat s goedkoper als laten repareeren :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen of een USB headphone goed bevalt? Trekt hij niet teveel energie uit de laptop? Vast een stomme vraag maar die van mij is soms al een slak. Leek mij wel wat.
Helaas heeft mijn laptop maar twee USB ingangen. :) Maar dat van die alufolie snapte ik zelfs! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah bedankt voor de tip...
Ik vond het ergens al klinken als een niet zo'n goed idee.
Een USB koptelefoon is trouwens slim, niet aan gedacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha graag gedaan:) suc6 nog:)