Wees iets specifieker:) Als je een kabeltje voor de muziek bedoelt, heb je een gewone AUX-kabel nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik zelf een AUX kabel om mijn muziek van mij iPhone af te spelen in mijn auto.
Deze kabels kun je vrij wel in iedere auto gebruiken, mits deze een AUX ingang hebben.

Hierbij een voorbeeldje van mijn kabel:

http://www.myigadgets.nl/iphone-aux-kabel-30-pin-3.5mm.html

Ik weet niet welke telefoon je hebt, anders is deze echt een aanrader. Goedkoop en snel in huis!

Groet