Is de bose sounddock ||| draadloos?

Dat je hem ook gewoon kan meenemen bijv. en dat ie niet in het stopcontact hoeft te stoppen als je hem wilt gebruiken, en gewoon oplaadbaar is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan er een lang antwoord van maken maar:
Nee.

Antwoorden (1)

Nee, de sounddock lll met lightningconnector is niet draadloos. De Bose Sounddock en Soundtouch portable zijn dat wel. Ook vwb signaaloverdracht werken ze draadloos via bluetooth of wifi
paulus811