Kan je het geluid van een youtubevideo die je kijkt op mobiel uitzetten?

Is het mogelijk om mijn spotify muziek aan te laten terwijl ik een youtubevidei kijk waar ik alleen het beeld wil zien en dus niet het geluid van de video wil horen. Ik weet dat je op pc er wel een knopje is waar je het geluid van de video uit kan zetten, maar kan dit niet als je op je mobiel zit?

een jaar geleden
in: Audio
6.2K

Antwoorden (1)

Open je webbrowser en activeer vervolgens de modus 'Desktop'.
Speel hier de Youtube video af en schakel het geluid uit.

Of schakel in de Youtube app via "Time Watched" tijdelijk het geluid uit:
https://youtu.be/lytOP8UNzNc
een jaar geleden