De speaker van mijn Iphone 6 doet het niet meer. weet iemand hoe ik dit kan repareren?

De speaker van mijn Iphone 6 is kapot. Opeens kwam er geen geluid meer uit. Ik heb mijn telefoon al herstart maar dat helpt niet. Weet iemand of een nog een andere oplossing is naast hem laten maken bij een winkel? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
paulus811
6 jaar geleden
Wat is 'opeens'? Heb je niet toevallig een bluetooth verbinding gemaakt?

Antwoorden (1)

Hallo,

dat is erg vervelend om te horen! Er zit waarschijnlijk stof of water in je telefoon vast waardoor het geluid wordt geblokkeerd. Ik denk dat de enige optie is om hem of even een nachtje in rijst te leggen, als er water in zit doet hij het als het goed is de volgende dag weer of je moet hem toch echt laten maken!