Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke MP3 speler onthoudt waar hij gestopt was met spelen?

Bij mijn vorige MP3 speler (die niet meer te koop is), werd het in het geheugen opgeslagen op welk punt je was gestopt met luisteren. Ik luister namelijk naar gedownloade (Spaanse) radioprogramma's. Telkens ik m'n nieuwe speler uitschakel, moet ik helemaal opnieuw beginnen luisteren, in plaats van te kunnen verder luisteren vanaf het punt waar ik gestopt was. Ook gebruik ik heel vaak de stemopname-functie. Dat doe ik telkens ik een woord hoor in een programma dat ik niet ken, om het later dan op te zoeken. Bij mijn vorige speler kon ik dat doen en daarna terugkeren naar het programma vanaf het punt waar ik gestopt was. Met mijn nieuwe moet ik telkens het programma helemaal terug van nul beginnen luisteren. Ik ben dus op zoek naar een speler die dezelfde geheugeneigenschappen heeft van m'n vorige. Helaas wordt die niet meer gefabriceerd en tweedehands vind ik hem ook nergens meer. Ik ben al maandenlang op zoek, over de hele wereld, op alle mogelijke tweedehanssites. Het gaat om de Lenco Xemio 125 of 135 of 141 of 145 (enige verschil tussen die modellen is hun grotere opslagcapaciteit). Alvast bedankt voor uw aandacht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn iPod touch onthoud altijd waar ik gebleven ben...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Packard Bell's beginnen ook weer waar ze gestopt waren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bijvoorbeeld diverse modellen van Sony mp3 spelers,
Bij de bron staat er eentje die onthoud waar je bent gebleven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik nu mijn telefoon, maar eerder gebruikte ik een
Sony Walkman NWZ-E453. Mooi modern apparaatje. kan je ook films op zetten, er zit een opnameapparaat ingebouwd, en radio luisteren enz. en weet ook waar je bent gebleven.
Kost nieuw 100 euro bij mediamarkt;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Philips gogear raga en die begint weer waar ik gestopt ben.
Het uiterlijk schijnt wat gewijzigd te zijn, maar hij is nog steeds te koop bij o.a. Dynabyte en Bol Com.
Ik zou toch even vragen of die functie ook is behouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding