Waarom zijn alle liedjes op mijn mp3 speler maximaal 3 minuten?

Het is echt vervelend, ik heb 4 dagen lang alles geconvert, via verschillende convertsites dus daar ligt het niet aan. maar nu is elk lied max. drie minuten. Kan iemand me helpen? Ik heb de SanDisk sport.

een jaar geleden
in: Audio
1.4K
Utrecht
een jaar geleden
Ik denk dat het wel aan de verschillende convert-sites ligt.
De gebruikte (gratis) trial versies hebben een limitatie tot tracks van max. 3 minuten.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Welke convertsites heb je gbruikt?
Alleen op de mp3 speler drie minuten? Of ook op andere afspreelapparatuur?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je trialversies van sites gedownload.
TuneFab, MuConvert Music Converter, NoteBurner Spotify Music Converter bieden dit bijvoorbeeld allemaal.
Trialversies duren maximaal drie minuten.
Ik heb even iets van https://online-audio-converter.com/ geconverteerd, daarbij krijg ik wel een volledige MP3.
Toegevoegd op 28 augustus 2022 15:01: tekst
een jaar geleden