Hoe maak je je laptop aan een grote geluidsbox ?

ik heb een laptop met alles erop en er aan . maar we willen er muziek mee afspelen voor op een feestje met van die grote geluidsboxen maar we weten helemaal niet hoe we ze aan elkaar moeten krijgen en met welk kabeltje etc ... kan iemand ma aubaubaub helpen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

de line uitgang van je laptop aansluiten op je versterker aan een line ingang met een mini jack tulp stekker kabel

Toegevoegd na 5 minuten:
gebruik de mini-jack tulp kabel en steek de mini-jack in de lijn uitgang van de laptop en steek de 2 tulp stekkertje achter in en versterker zo kun je dus een laptop aansluiten aan je versterker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
idd, zo werkt het
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het ook op deze manier doen, eventueel met eenmengpaneel ertussen, dan kun je ook nog gebruik van een microfoon maken.