Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat maakt die beats by dr dre zo speciaal?

Hallo, iedere dag zie je mensen met die dingen lopen, beats by dr dre, maar mij vraag is wat maakt ze zo speciaal en verandwoord de prijs van 179-399€ voor een koptelefoon? Ik heb hem geluisterd, maar ik was nou niet zo weg van het geluid, hij klinkt beter maar zeker niet 10-20x beter als mijn huidige koptelefoon, dus vandaar de vraag.
Want mensen doen een moord voor deze kopelefoons, sparen lang, maar waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Personen met meer ervaring zouden de Beats By Dre Koptelefoons allemaal niet aanraden. Mede door de prijs. Het zijn goede Koptelefoons, maar er zijn betere koptelefoons voor de helft van de prijs. Wat er zo Speciaal is aan de Koptelefoon? Hij is ontworpen door Dr.Dre en hij is mooi/hip. Daarom zul je veel jongeren zien met een Beats By Dre Koptelefoon.

Je moet je afvragen hoeveel headset/oordopjes er verkocht zouden worden als er een logo van Justin Bieber erop zat? Mensen volgen de hype en willen erbij horen. Dat is de enige reden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Justin Bieber erop zou er geen één verkocht worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij niet. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, moet je niet eens mijn antwoorden/reacties lezen. Of misschien kun je je vraag stellen op deze website. Typ maar in: Wat bedoelt modriouch met: 'Je moet je afvragen hoeveel headset/oordopjes er verkocht zouden worden als er een logo van Justin Bieber erop zat?' Misschien begrijp je het dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snap jij dat er in de wereld grappen gemaakt worden?
Het is alleen een goede bass maar meer niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding