Waarom speelt mijn dvd-recorder niet meer af maar nog wel op?

IK snap er niks van, we hebben een pioneer dvd recorder die in ene niet meer afspeelt van de harde schijf en ook cd's of dvds speelt ie niet meer af maar neemt wel op, wie weet waar dit aan kan liggen, het is de Pioneer
dvr 530H....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

In 99 % van de gevallen: kabels en in bde 1% andere gevallen: kabels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gebruik je dan wel - dvd schijven? je hebt namelijk dvd - en dvd +. ik gebruik altijd 2 dvd spelers, als de een het niet op de ene doet, dan doet hij het wel op de andere. lekker commercieel gemaakt he?

Toegevoegd na 52 seconden:
ik neem aan dat er niet zo gek veel verschil zit in een dvd speler en een recorder wat betreft het afspelen dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk idd ffe alle kabels na.. en anders moet je hem gewoon terug sturen naar fabriek.. kan zijn dat ie idd kapot is