Hoe duur is een ipod?

Hooi allemaal ik vraag me af hoe duur een ipod classic in nederland is??zijn ze in amerika goedkoper??
zo ja hoe kan ik ze bestellen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wil je weten wat deze kost, en niet hoe duur het product is ;-)

Antwoorden (4)

Apple hanteert in elke winkel van Nederland dezelfde prijs. Normaal zou het geen verschil mogen uitmaken als je een iPod via een dealer of Apple.nl zou aankopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.apple.com/nl/ipodclassic/
hier is hij 230 euro en bij bol.com 220!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPod Classic heeft 160GB, hiervoor betaal je in de officiële Applewinkel 229 euro (Voor de nieuwste generatie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Ipod in Amerika is meestal hetzelfde bedrag in dollars, als hier in euro's. De classic komt op 239 dollar, dat is ongeveer 185 euro. Daarboven op komt nog sales tax (Amerikaanse btw) van 8%, zodat je op 200 komt. Dan nog de verzendkosten en het verschil is bijna niet meer interessant.

Via onderstaande site kun je bestellen. Het is een grote en betrouwbare winkel in New York. Zelf halen is ook erg leuk, maar niet voordelig natuurlijk.
paulus811