Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is een ipod?

Hooi allemaal ik vraag me af hoe duur een ipod classic in nederland is??zijn ze in amerika goedkoper??
zo ja hoe kan ik ze bestellen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wil je weten wat deze kost, en niet hoe duur het product is ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Apple hanteert in elke winkel van Nederland dezelfde prijs. Normaal zou het geen verschil mogen uitmaken als je een iPod via een dealer of Apple.nl zou aankopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.apple.com/nl/ipodclassic/
hier is hij 230 euro en bij bol.com 220!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPod Classic heeft 160GB, hiervoor betaal je in de officiële Applewinkel 229 euro (Voor de nieuwste generatie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Ipod in Amerika is meestal hetzelfde bedrag in dollars, als hier in euro's. De classic komt op 239 dollar, dat is ongeveer 185 euro. Daarboven op komt nog sales tax (Amerikaanse btw) van 8%, zodat je op 200 komt. Dan nog de verzendkosten en het verschil is bijna niet meer interessant.

Via onderstaande site kun je bestellen. Het is een grote en betrouwbare winkel in New York. Zelf halen is ook erg leuk, maar niet voordelig natuurlijk.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding