wie weet of je boxen en een versterker moet aansluiten op bandrecorder van aristona ew5506? en hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
2K

Antwoorden (2)

Ik dacht, dat de EW5506 een tape deck was, met versterker,dan hoef je alleen maar de boxen aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het apparaat niet, maar het lijkt om een recorder te gaan, dus met ingebouwde versterker.
Ergens zitten dan waarschijnlijk DIN- aansluitingen (zie afbeelding).
Ik zet er ook de DIN-steker bij die je op je luidspreker moet solderen.