Is het mogelijk om een set van 5 computerboxen, tegelijk te laten werken via mijn mobiele telefoon?

Ik heb namelijk een Logitech set van 5 boxen, maar het uiteinde heeft 3 aux-kabels (groen, zwart, geel) in plaats van 1, waardoor ik niet alle boxen tegelijk kan gebruiken. Elke kabel staat namelijk voor 1 of 2 specifieke boxen. Is er een manier waardoor ik dit toch via mijn mobiel of laptop kan doen of kan dit alleen op je computer?

Toegevoegd na 11 minuten:
Hieronder zien jullie de kabels.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Je kan via je telefoon audio naar je computer zenden, maar dit kan niet tegelijk met de audio input afgespeeld worden. Ook zit er enorm veel vertraging tussen alleen door een draadje en via de telefoon.

Het beste is om een audiosplitter te kopen, deze werken ook de andere kant op. Wel opletten dat je eentje koopt die twee stereo signalen omzet in een stereo signaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou ik echt niet weten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook twee splitters gebruiken en op elkaar aansluiten.
Als je twee stereo audiosplitters gebruikt dan werkt het: je plugt de ene splitter in een uitgang van de andere, de andere plug je in jouw smartphone. Op deze manier heb je 3 uitgangen.
Bedenk wel dat als de speakers onversterkt werken je niet heel veel geluid kunt verwachten.