Waar kan ik Spookhuis geluidjes downloaden?

He,

Ik ben op zoek naar geluidjes die je kan gebruiken in een Spookhuis, en ik zoek ook de geluidjes van het Spookslot in Drievliet, vooral die vrouw in dat bed die gilt en dat orgel wat je hoort.
Waar kan ik deze vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.9K

Antwoorden (3)

Ik heb een site gevonden waar je gratis geluiden kan downloaden, maar de meeste zijn zelf gemaakt/ingesproken. Misschien dat de geluiden die jij wilt erbij zitten. Maar het is beter dan niets :) Zie bron voor link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.soundbible.com en zoek onder de term Spooky (of ghost etc etc) dan vind je allemaal spookhuis en enge geluidjes die je gratis kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je 13 pagina's met spookhuisgeluiden:
http://www.soundsnap.com/tags/creepy?page=9