Wat kan ik doen: ik wilde mijn mp3 speler defragmenteren, omdat hij erg vol was, maar zijn de nummers verwisseld, wat nu?

Titels en namen van de artiesten zijn door elkaar gehusseld en sommige nummer zijn niet helemaal "volledig", dus het hele nummer staat er niet meer op. Hoe kan ik de nummer weer terug krijgen of moet ik alle nummers weer downloaden, wil ik niet liever omdat het gaat over 150 nummers.

De mp3 speler is: 1gb van philips sa110/02

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mp3-speler defragmenteren? Daar heb ik nog nooit van gehoord..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze computer, rechtmuisknop eigenschappen van je mp3 speler;)

Het beste antwoord

Het klinkt alsof de bestanden reeds niet juist en/of incompleet op je MP3 speler stonden. Normaal voordat je een medium gaat defragmenteren, doe je er goed aan het medium op fouten te controleren. Als er fouten in de bestanden waren, voordat je de boel ging defragmenteren, kun je nu 3 dingen doen:
- laat het zoals het is (niet echt een acceptabele optie)
- uitzoeken welke bestanden defect en/of incompleet zijn en die bestanden terugzetten (veel werk)
- alles verwijderen en opnieuw op de MP3 speler zetten. Ook veel werk, maar dan weet je wel zeker dat alles er dan weer goed opstaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fouten had ik al laten controleren, voordat ik ging defragmenteren,maar je laatste opmerking vind ik een goeie.

Andere antwoorden (1)

dit is logisch. om dat er bestanden verplaatst worden op je schijf. ik zou hem even formatteren en de nummers er opnieuw opzetten.
ps zorg altijd voor een back- up
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, nou geeft de computer een melding dat er dan weer bestanden verloren raken, bij formateren wat kan ik nu het beste doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt formatteren houdt in dat je alle bestanden verwijdert er staat dan helemaal niets meer op je mp3. je kunt ook gewoon alle nummers selecteren en dan op delete drukken komt op hetzelfde neer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Spendy96: Het is echt kopleet onlogisch, omdat de plek waar het bestand op een schijf/geheugen media niets te maken heeft met de volgorde van de bestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles deleten en formatteren is niet het zelfde.
Ze verwijderen wel beide al je bestanden.