Kan ik mijn denon versterker avr-3808 bedienen in een gesloten kast?

Is de versterker en gekoppelde apparaten via een externe AB ontvanger te bedienen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

Ja eker kan dit. Hiervoor zijn zogenaamde infrarood verlengers in de handel; o.a. van het merk marmitek. Dit werkt middels sensoren sie je op het IR oogje van het apparaat plakt. Deze zijn middels een klein kastje verbonden met een sensor buiten de kast. Hierop richt je je afstandsbediening en geeft het signaal door aan het juiste apparaat. Ik gebruik dit zelf ook en het werkt als de brandweer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Dank je voor je snelle reactie
Ja, als je de link hieronder volgt zie je een connecting block waarop je vier apparaten kunt aansluiten.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig. Bedankt.