Hoe sluit ik een subwoofer aan in de auto zonder tulp aansluitingen achter de radio?

ik heb al een aantal dagen informatie rond gevraagd en gezocht maar heb nog steeds geen duidelijke informatie gevonden, iemand een idee?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat hier om een opel astra radio CD 500

Toegevoegd na 4 minuten:
en het gaat om een actieve underseat subwoofer.

6 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Om een subwoofer aan te sluiten in de auto zonder tulp aansluitingen achter de radio, heb je een line-out converter nodig. Deze converter zet de luidsprekeruitgangen van de radio om naar een lijnuitgang, waarmee je de subwoofer kunt aansluiten.
Bronnen:
een maand geleden