Hoe kan ik mijn netbook verbinden met een miniset en zodoende de boxen van de set gebruiken?

Ben van plan een miniset te kopen voor de keuken. Op welke manier kan ik deze verbinden met mijn netbook? Met misschien een 3.5mm Jack met aan beide kanten een male, of met 3.5mm male en andere zijde tulp? En indien dit laatste, heeft iedere miniset een tulpaansluiting?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let wel bij aanschaf van de mini set of het wel de juiste (analoog) ingangen heeft. (Ingangen is dus niet een hoofdtelefoon aansluiting (jack) aan de voorzijde) :)
http://www.besteproduct.nl/Artikelen/Alles_over_de_miniset.html

Antwoorden (1)

Meeste minisets hebben een tulpaansluiting, sommigen een jack aansluiting aan de voorkant. Het is handiger om eerst de set te kopen en dan het bijpassende kabeltje in diezelfde winkel mee te nemen.
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probleem is (was) dat de keuken volgende week wordt afgewerkt en ik nu nog mooi het kabeltje in de muur kan wegwerken. Maar ben er al uit. Doe sowieso een 3.5mm jack kabeltje door de muur. Kan er altijd nog een tulp op :-) Bedankt!
paulus811
10 jaar geleden
Aha, ja nu begrijp ik de volgorde! Maar inderdaad, je kunt altijd een verloopje erop zetten. Ik zou persoonlijk met een tulpaansluiting voor de set eindigen, want die aansluiting zit vrijwel altijd aan de achterkant. In de keuken is dat een fraaier gezicht denk ik. Succes met de nieuwe keuken! Ps. Misscien wil je ooit een tv in de keuken, dus als de muur toch open ligt....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die p.s. dacht ik ook aan paulus811. Of beter nog, een stuk buis, kun je later altijd nog door trekken wat je wilt.
paulus811
10 jaar geleden
Inderdaad, ik zou ook voor een buis kiezen. Een draad koud in de muur verwerken is nooit een goed idee. Het is niet te herstellen als deze kapot gaat zonder hak en breekwerk en je kunt er later, zoals moordigger terecht zegt, nog kabels bij trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed idee! Super,die buis ga ik doen...