kun je je versie van je ipod touch veranderen van 4.3 naar 4.2.1? zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Op deze site staat precies beschreven hoe je dat stap voor stap moet doen. http://www.jailbreaking.nl/?p=983#comments Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legaal is dit niet mogelijk. Apple geeft digitale handtekeningen mee aan de ios die je op je ipod hebt staan. zodra apple ios 4.3 heeft uitgegeven word er geen handtekening gegeven voor 4.2.1. als je al 4.2.1 op je ipod hebt staan is dit geen probleem, echter als je terug wilt van 4.3 naar 4.2.1 word het lastig. illigaal zijn er wel mogelijkheden, daar is de reactie boven mij voor ;)