Wat bedoelt mijn MP4 speler met Shuffle Repeat?

Wat is het verschil met gewoon Shuffle?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

shuffle maakt het shuffle je liedjes en niet replay hen en shuffle repeat schudt de songs en kan herhalen liedjes

Toegevoegd na 38 seconden:
sorry zo overgenomen van internet met veel spelfouten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shuffle repeat shuffled je liedjes, maar herhaald ze ook, dus het kan zijn dat je binnen 10 liedjes 2 keer hetzelfde liedje hoort, terwijl je er veel meer op heb staan. Dit terwijl je bij shuffle eerst alles één keer voorbij hoort komen