Hoe heet de fm-aansluiting achter op deze autoradio en wat voor verloopstekker heb ik nodig om de antenne hierop aan te sluiten.

De fm ingang achter op de autoradio is een "mannetje" in een sparing. De kabel vanaf de antenne is ook een "mannetje". Ongetwijfeld zal er een verloopstekkertje voor zijn maar deze kan ik tot op heden niet vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ter info; het gaat om de Kenwood KDC-161UR
jc54
9 jaar geleden
Antenne verloop stekker. De leverancier van deze radio kan die verloopstekker ook leveren.

Antwoorden (1)

Die aansluiting heet gewoon antenne ingang. Vermoedelijk zit er al een verloop in, standaard is de radio antenne ingang namelijk een vrouwtje.