Welke aansluitpunten moet ik nemen bij een USB connector voor audio-in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je precies doen? Èèn USB aansluiting is voor het overziende van data (dit kunnen audio bestanden zijn) maar niet voor het verzenden van geluid

Het beste antwoord

USB (Digitaal data) heeft geen Audio (Analoog) In.
Er zijn wel USB geluidskaarten met een Audio In.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mijn bedoeling om opnamen van mijn IC recorder te laten horen via mijn DVD Home Theater-geluidsysteem van Panasonic.
Of is er een andere mogelijkheid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je "IC recorder" via een USB aan je HCS aangesloten kan worden (en de opnames op de recorder in een formaat staan welke de Panasonic kan lezen) maakt het niet uit welke USB aansluiting je neemt.
Ander even type recorder en HCS noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het type recorder is de Sony type ICD-BX112 en de HCS is van Panasonic Model No SC-PT480
Ben benieuwd naar de oplossing!.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze (als voorbeeld)
http://www.bax-shop.nl/jack-rca/procab-cab711-jack-3.5mm-stereo-2x-rca-male-1.50-meter/product-details.html
Kabel kun je de hoofdtelefoon uitgang van de IC op de AUX ingangen van je HCS aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank.