Welke winkelketens in Nederland worden er echte Beats verkocht?

Ik zou graag willen weten welke winkels echte Beats by Dre verkopen en dan praat ik voornamelijk over de Studios

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Mediamarkt/ Saturn

Antwoorden (6)

bol.com is een goede winkel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik bedoel gewoon echte winkels, ik ben niet echt van de sites
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mediamarkt
kijk op tweakers.net, daar vind je het goedkoopste van alles, je moet alleen nog even de winkel te reviewen op afleveringen enzo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Bax-shop verkopen ze echte en daar zijn ze zover ik weet ook het goedkoopst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bax-shop, daar kun je alles krijgen!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
feedback

http://www.feedbackmusic.com/advancedSearchResults.aspx?q=beats+by+dr+dre&x=25&y=6

hier heb je ook de mogenlijkheid om de hoofdtelefoon te vergelijken met bijv een AKG of sennheiser in dezelfde prijsklasse.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.feedbackmusic.com/100005989/112516
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Media markt !