Hoe verwijder ik mijn game center account?

Hoe kan ik mijn game enter account via mij iPod verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Antwoorden (1)

Gewoon naar root/applications en verwijder de map: Game Center~iphone.app en reboot je iphone/ipod touch. en GameCenter is weg :D

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik heb een manier om GameCenter te verwijderen ik heb het geprobeert op een iphone 3gs zwart fw:4.2.1 met jailbreak(je moet er wel een jailbreak voor hebben)

Stappen:
1. Download iphonebrowser of een andere manier op in je iphone te komen.
2. ga naar root/Applications
3. verwijder de map: Game Center~iphone.app
4. Reboot je iphone/ipod touch en gamecenter is nu weg en hij komt alleen terug als je je iphone/ipod touch update