is een 3.5 mm gold-plated headphone jack. even groot als een normale koptelefoon die je in je telefoon kan pluggen enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Gold-plated betekent dat de plug voorzien is van een uiterst dun laagje goud. Het zorgt ervoor dat het elektrische contact beter is, terwijl de plug niet oxideert in een vochtige omgeving. Voor het formaat maakt het niets uit, 3,5 mm blijft 3,5 mm met een paar micron extra past het nog steeds in de standaard 3,5 mm aansluiting van jouw telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het uitgebreide antwoord ;)

Andere antwoorden (1)

Ja, het enige verschil is de kleur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankje wel