Waarom kan je mp3 spelers niet voor uit spoelen, dus iets verder in het nummer?

Alle spelers die ik zie, daarmee kan je alleen naar een volgend nummer gaan. Ik beluister boeken en dat zijn stukken van 45 min. Soms wil je halverwege het hoofdstuk beginnen, maar moet je vanaf begin weer beginnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
1.6K
jc54
14 jaar geleden
Ga zo'n programma'tje ontwikkelen. Ik zie er wel een markt voor.........

Antwoorden (6)

Hey dat is vreemd, ik weet nog dat mijn eerste mp3-lezer wel vooruit kon spoelen.. of vergis ik me nu heel erg (met m'n laatste walkman)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het wel! Als je vooruitspoelen ingedrukt houdt spoelt hij vooruit binnen het nummer. Idem maar dan achteruit als je achteruitspoelen ingedrukt houdt.
Tweede mogelijkheid. Onderaan (net als bij Youtube, of Media Player)) is een lijntje dat steeds verder oplicht met het verlopen van de tijd. Als je daarop tikt en vasthoudt (ik heb touchscreen) dan kun je naar believen naar links en rechts schuiven. Achteruit en vooruit.

Wie weet ook opties bij jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lukt niet bij mij. Heb 2 spelers gehad waar t ook niet lukte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de bibliotheek hebben ze speciale 'boekleesspelers'. Ik weet even de echte naam niet. Daarmee kun je wel op een bepaalde bladzijde verder. Maar volgens mij heb je daar dan ook speciale bestanden voor.
Als je een goede mp3 speler hebt kan je die wel voor of achter uit spoelen.
Ik heb de iPod touch en die kan dat dus wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de iPod touch kan je een balkje heen en weer schuiven naar precies de tijd die je wil. Ook onthoudt hij waar je de laatste keer bent gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs een slechte...of goedkope kan dit hoor.
paulus811
14 jaar geleden
HereIsTom, precies, zou mijn antwoord zijn +
Probeer eens het knopje 'volgende' (twee pijltjes met een streepje) lang in te houden, that should do the trick.

Verder zou het handig zijn om er even bij te zetten welke mp3 speler je hebt, zo is het alleen maar gissen voor ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een Sony MP3-speler (o.a. NWZ-E444) kan je degelijk vooruit spoelen per nummer. Dit kan zelfs op 2 snelheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De "down" knop inhouden ?

Je gaf aan een philips speler te hebben, maar het type niet te weten. Misschien moet je dat toch even opzoeken.

Voor de philips GoGear is het in iedergeval de down button.

http://forums.cnet.com/5208-7595_102-0.html?threadID=376071

(misschien werkt dit ook zo bij andere philips spelers)