Wat is de beste in-ear hoofdtelefoon die je kunt kopen met 100 euro?

Ik wil een nieuwe hoofdtelefoon, omdat ik veel muziek op werk luister wil ik een in-ear hoofdtelefoon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Bij een koptelefoon kopen moet je niet alleen naar de prijs kijken maar ook zit hij wel lekker je wil hem de hele dag op hebben.
Dus probeer hem even uit of hij niet begint te iriteren ook het geluid is bij ieder persoon anders.
Stap gewoon een winkel binnen en testen maar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 100 euro wilt uitgeven dan kun je natuurijk ook minder uitgeven, persoonlijk ben bijzonder onder de indruk van Sennheiser, in bijgaande link zie je een voorbeeld van wat ik ook al heel lang gebruik (al is die van mij inmiddels een verouderd model), maar het geluid is subliem, ze zitten goed etc.

Wel is een winkel binnenstappen misschien handiger dan dit soort zaken online kopen, maar, zeker gezien de prijs, kan ik Sennheiser aanbevelen.