Wie weet in welke winkel de "Sendstation Pocketdock mini usb" te koop is?

Ik wil op korte termijn het Ipod accessoire "Sendstation pocketdock mini usb" kopen in een gewone winkel, dus geen webshop.

Wie weet waar het te koop is?

Bestellen via een webshop duurt te lang, ik heb het aanstaande donderdag al nodig.

https://www.sendstation.com/us/products/pocketdock/lineout-miniusb.html

paulus811
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

media markt

Toegevoegd na 27 seconden:
harensesmid

Toegevoegd na 39 seconden:
dixons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Heb je ze daar gezien, of denk je dat? Ik ben bij MM geweest en zie ze daar niet liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de media markt hebben ze te minste hier in Heerlen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anders gewoon ff bellen van te voren rij je niet voor niks
paulus811
14 jaar geleden
Dank je psmans, ik woon in de buurt van Rotterdam en daar hebben we meerdere MM. Ik zal eens een ander filiaal proberen + je verdient!
paulus811
14 jaar geleden
Dank psmans, ik ben bij de MM geweest en ze hadden niet precies hetzelfde, maar wel een goed alternatief en nog voor de helft van wat het sendstation ding kost.