kan ik 2 of meer atievesub's van een ander vermogen op het zelfde tulp aan sluiting aansluiten met 1 of 2 splitters?

ook wil ik weeten of ik met die zelfde enkele tulp (grijs) kan splitten naar een andere versterker? (rood wit tulp) die allen een sub aan stuurt?of dit met de tulps van de cd dvd tv enz te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ja dat kan, alleen heb je kans dat als je een versterker zacht zet, dat de andere daar iets van merken. Om het echt goed te doen, zou je een simpele weerstand splitter er tussn moeten maken, zodat de verskers elkaar niet kunnen beinvloeden.