Welke koptelefoon met noise canceling voldoet aan mijn eisen?

Ik wil een koptelefoon met noise-cancelling (ruisonderdrukking).
Hij mag draadloos zijn maar het hoeft niet. Als hij wel draadloos is moet hij werken op een iphone 4 en zonder zo'n ontvangst kasje zijn want hij is voor in het vliegtuig.
Ook heb ik graag zo'n dingetje (weet niet hoe zoiets heet maar ik denk iets met 'afstandsbediening') in het kabeltje om het volume te regelen van de koptelefoon.
Mijn budget te besteden budget is €350,-
Ik hoop dat ik door jullie tot een goede keuze kom.

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor zover ik weet zijn de apple-oortjes met zo'n volume-kabeltje maar je wilt een koptelefoon, en die hebben dat vaak niet. Wel heb ik een voor jouw budget; goedkope koptelefoon gevonden met een mooi design en ruisonderdrukking. De signaaloverdracht gaat via de kabel en is dus perfect voor in het vliegtuig. Verkrijgbaar bij 13 winkels. Zie de bijgevoegde bron om zelf een kijkje te nemen. Succes met het vinden van een goede koptelefoon!

Bronnen:
http://www.beslist.nl/elektronica/d0000279...

Je kan beats by dre studio kopen. Deze heeft noice calling en je kan via de kabel muziek op pauze en de volume regelen erop. Ook de noice calling koptelefoons van bose zijn van goeie kwaliteit. Er zijn ook beats te koop draadloos maar heb daar niet veel ervaing mee.

In deze prijsklasse zijn er heel erg veel producten te vinden, te veel om zo even op te noemen en aan te bevelen. Als ik jouw was zou ik voor zo'n grote uitgave toch naar de wat meer gevestigde merken kijken, Sennheiser, Bose, AKG of iets anders in die richting. (Beats hoort hier niet tussen!) Kijk even rond in deze vergelijker: http://tweakers.net/categorie/453/koptelefoons/producten/ Als ik al jouw wensen invul kom ik bij deze uit: http://tweakers.net/pricewatch/313223/audio-technica-ath-anc9-(zwart)/specificaties/ Deze word wel wat moeilijk te vinden, dit zal via internet bestellen worden. Daarom is het misschien slim om langs een winkel te gaan, en je daar te laten informeren. Ik hoop je zo geholpen te hebben.

Ik heb zelf de Bose QC15. Deze kosten 350 euro, en als je goed rondkijkt heb je hem wel voor 300 geloof ik. Ze zijn geluidsonderdrukkend en ze hebben zo'n vliegtuig ding. Ze zitten ontzettend comfortabel en ze zijn van een enorm goede geluidskwaliteit. De enige tip die ik je er bij zou geven is dat de batterij die er in zit niet heel erg lang mee gaat (ongeveer 20 uur geloof ik) dus ik zou een tweede meenemen als je hem op reis mee neemt. Verder een enorme aanrader!

Akg of bose zijn twee toppers in deze markt

Ik heb het niet precies het advies wat je nou hebt gevraagt, maar misschien kan je iets leuks vinden op deze sites: www.bax-shop.nl/hoofdtelefoons www.vinden.nl www.hoofdtelefoonstore.nl www.kieskeurig.nl www.besteproduct.nl www.koptelefoon.net www.koptelefoonkopen.org Bij sommige moet je nog wel iets intypen. En je kan natuurlijk altijd naar de winkel gaan. Ik hoop dat ik je heb geholpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100