Is deze site en winkel vertrouwbaar om beats te kopen? Www.dixons.nl

Verkoopt deze site en winkel echte Beats By Dr.Dre headphones?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Heb zelf een ipod touch gekocht en die was ook echt. Bronnen:
- internet

Antwoorden (2)

Ja..
Dixons is een erkende winkel..
Net als mediamarkt, waar ze overigens even duur zijn..
Dus als je Dixons niet vertrouwd kan je ze ook gewoon op mediamarkt.nl kopen
Maar Dixons is ook betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wat vind jij meer vertrouwbaar, dixons of mediamarkt, er zijn wel meer dixons filialen in nederland
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou er is geen sprake van "meer betrouwbaar".
Ze zijn allebei 100% betrouwbaar, meer betrouwbaar dan dat kan niet.
Als zij neppe spullen verkopen, is er altijd wel iemand die dit merkt door de jaren heen.
En wanneer iemand dit merkt, kan de winkel een boete verwachten die hoger is dan hun jaarlijkse omzet, oftewel zo goed als failliet.
Daarnaast is hun reputatie dan gelijk heel slecht.
Ikzelf heb nog nooit van zoiets gehoord bij Dixons of Mediamarkt.
Dixons en Mediamarkt zijn de grootste, populairste en meest betrouwbare elektronica-winkels in Nederland. En meer zaken, betekent niet meer betrouwbaarheid. Er zijn bijvoorbeeld ook meer turkse supermarkten in Nederland dan Albert Heijn's.. Toch is de Albert Heijn veel meer betrouwbaar.
Dixons is zeker vertrouwbaar, het is een bedrijf van aHold (albert Heijn), maar je moet wel opletten bij het aanschaffen van een product of het in voorraad is (ik moest een keer wel een maand wachten -_-).