ik zoek een surround set van ong. 60,- tot 80,- met bass en vijf speakers. wat kan ik het beste nemen?

ik zoek een surround set van ong. 60,- tot 80,-
er moet een bass bij vijf gewone boxjes, en een bevestiging voor aan de muur. ik zat de denken aan een logitech x-530

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Ik zou inderdaad de logitech X530 nemen. Ik heb ze zelf ook en het zijn super boxen voor die prijs, met goed surround sound en een dikke bass.