De rubbertjes van mijn iPod-koptelefoon zijn 'verduurd'. Zijn die ergens los te krijgen?

Ik ben erg blij met mijn iPod maar de koptelefoon is kennelijk niet bedoeld voor intensief gebruik. De grijze rubbertjes die om de oordopjes heen zaten, zijn kapot. Nieuwe kopen of toch vervangen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Als je het grijze randje bedoeld: dat is niet los te krijgen. Kun je niet zonder, dan zul je nieuwe oordopjes moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe kopen op

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14472

Gratis verzendkosten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn neppertjes! Heb je goede ervaring met die lui?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens andere artikelen bestelt en alles ging OK. Binnen 2 weken de producten in huis. Deze oortjes zullen niet al te lang mee gaan maar beter dan een van 40 euro die na 6 maanden kapot gaat :p
Ik denk dat je voor het beste advies naar de i mac store kan gaan.. daar hebben ze ook vast en zeker nieuwe rubbertjes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die moet je volgens mij bij de mediamarkt gewoon los kunnen halen.