Ja daarvoor moet je een applicatie downloaden uit de App Store. Hiervoor heb je wel een iPod Touch 4G nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij niet, met dit programma kan je ze wel maken :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.qurify.com/nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een iPod Touch 4G hebt kun je doormiddel van de "scan" app de Inhoud van de QR code bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ipod touch heeft een camera, intenetverbinding en de QRcode lezer app nodig. Dan kan het! Mijn oude ipod touch heeft geen camera dus kan het niet